Počet položek: 0 0 CZK

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Topdrop s.r.o.

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností Topdrop s.r.o., se sídlem Bělehradská 858/23, 120 00 Praha 2, IČO: 23226919, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 423568, (dále jen "prodávající") a kupujícím (zákazníkem) při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.topdrop.cz

Kontakty

Telefon: +420 606 348 340

Informace: info@topdrop.cz

Objednávky: objednávky@topdrop.cz

Reklamace: reklamace@topdrop.cz

 

---

1. Vymezení pojmů
1.1. "Prodávající" – provozovatel internetového obchodu Topdrop s.r.o.
1.2. "Kupující" – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu.
1.3. "Spotřebitel" – kupující, který jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.

2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou považovány za závazné.
2.2. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím. Kupující je povinen při vytváření objednávky uvést pravdivé identifikační a kontaktní údaje, jako jsou jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa. Tyto údaje slouží k bezchybné realizaci objednávky a uzavření kupní smlouvy. Odesláním objednávky zároveň kupující potvrzuje souhlas s aktuálním zněním obchodních podmínek prodávajícího.
2.3. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout a to i po potvrzení Objednávky. Například z důvodu vyprodání zboží, technické chyby systému nebo zjevné nepřesnosti v ceně. Pokud je na E-shopu nebo v přijaté objednávce uvedena cena, která je očividně nesprávná (např. z důvodu technického selhání systému, chybějící nebo přebývající číslice apod.), není prodávající povinen dodat zboží za tuto cenu, a to ani v případě, že kupujícímu již bylo doručeno potvrzení objednávky. V takové situaci bude kupující bezodkladně kontaktován s návrhem nové ceny a podmínek. Kupní smlouva je pak považována za uzavřenou až potvrzením tohoto nového návrhu ze strany kupujícího.

3. Ceny a platební podmínky
3.1. Ceny zboží jsou uvedeny v českých korunách. Prodávající není plátcem DPH.
3.2. Možnosti platby:
- Dobírka při převzetí
- Bankovní převod předem
- Online platba kartou

3.3. V okamžiku uzavření kupní smlouvy vzniká kupujícímu povinnost uhradit celkovou cenu objednávky. Tato částka zahrnuje nejen samotné zboží, ale také veškeré doplňkové náklady, jako jsou náklady na dopravu nebo další volitelné služby zvolené kupujícím při objednávce.

4. Dodací podmínky
4.1. Zboží je za běžného stavu expedováno nejpozději do 1 pracovního dne od přijetí a potvrzení objednávky, pokud není uvedeno jinak.
4.2. Způsoby dopravy:
- Přepravní služba
- Denní rozvoz po Praze

4.3. Zboží bude doručeno ve standardní dodací lhůtě, a to způsobem odpovídajícím volbě kupujícího při zadání objednávky. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a případné poškození obalu uvést ihned dopravci k znamenání.

Pokud je obal zjevně poškozen, doporučujeme zásilku nepřebírat, případně převzít a pořídit fotodokumentaci i sepsat s dopravcem škodní zápis. V opačném případě může být uplatnění reklamace obtížnější. V případě potřeby řešení reklamace postupujte dle pokynů v sekci „Servis a reklamace“.

4.4. Pokud kupující objedná zboží označené jako „Na dotaz“ nebo objedná větší počet kusů, než kolik je aktuálně skladem, může se stát, že zboží nebude dostupné ve standardní dodací lhůtě. V takovém případě není prodávající povinen nedostupné zboží dodat, i pokud již byla objednávka potvrzena. Kupující bude bez zbytečného odkladu informován a bude mu nabídnuta alternativa v podobě jiného, dostupného zboží s obdobnými parametry (které může mít i odlišnou cenu), nebo nový termín dodání po naskladnění původního zboží.

5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
5.2. Pro odstoupení je možné využít formulář dostupný na webových stránkách prodávajícího.
5.3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, ideálně v původním obalu. Náklady na vrácení nese kupující.

5.4. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy ve smyslu § 1837 občanského zákoníku, např. u zboží upraveného na přání, zboží podléhající rychlé zkáze, zboží s porušeným ochranným obalem (např. software nebo hygienické zboží) apod.

 

6. Reklamace a záruka
6.1. Na zboží se vztahuje zákonná záruka v délce 24 měsíců pro kupujícího v postavení spotřebitele, není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak. 

V případě nákupu tzv. na IČO (tedy v rámci podnikatelské činnosti) činí lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění 12 měsíců, není-li mezi stranami sjednáno jinak. 

Tato úprava vychází z § 2112 ve spojení s § 2099 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
6.2. Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených na webových stránkách prodávajícího, zejména prostřednictvím e-mailu na reklamace@topdrop.cz.
6.3. Podrobný postup, formulář a pokyny k reklamaci jsou uvedeny v sekci „Servis a reklamace“ na webových stránkách e-shopu.
6.4. V případě neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo účtovat diagnostický poplatek dle aktuálního ceníku mimozáručních servisních úkonů.

7. Ochrana osobních údajů
7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.
7.2. Podrobnosti o zpracování údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů na webu.

7.3. V případě dotazů ke zpracování osobních údajů se může kupující obrátit na e-mail: info@topdrop.cz.

8. Mimosoudní řešení sporů
8.1. Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.

9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění.
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo podmínky měnit. Nové znění je účinné dnem jeho zveřejnění na webových stránkách.

10. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 16.05.2025 

---

Topdrop s.r.o.