Pro urychlení vyřízení reklamace a minimalizaci chyb při vyřizování je důležité vyplnit reklamační formulář. Po odeslání formuláře, dokumentace, fotek a faktury za zboží na email reklamace@topdrop.cz vás kontaktujeme a domluvíme další postup.
Pokyny pro uplatňování reklamací v jednotlivých případech
1. Zásilka doručena poškozená
Při přebírání zásilky věnujte pozornost kontrole stavu obalu. Zásilku, která je zjevně poškozená, nebo má zjevně výrazně poškozený obal nepřebírejte. Poté nás neprodleně kontaktujte a zboží vám bude v co nejkratší možné lhůtě odesláno znovu, pokud to bude možné.
Pokud je obal jen mírně poškozen, zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“ Přepravce toto musí vést v evidenci.
Pokud je obsah zásilky (zboží) poškozen, aniž by byl porušený obal, informujte neprodleně po obdržení zásilky naši společnost emailem na reklamace@topdrop.cz nebo na kontakty uvedené v sekci kontakty.
Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.
2. Nekompletní dodávka, chybná dodávka
Nesrovnalosti nahlaste neprodleně emailem na reklamace@topdrop.cz či na kontakty uvedené v sekci kontakty.
Záruční/pozáruční servis zboží
Provádíme servis, opravy a čištění kancelářské techniky prodávané na našem eshopu. Naši technici mají veškerá potřebná školení, bohaté a dlouholeté zkušenosti a pravidelně se v oblasti vzdělávají. Dále disponují dostatečným servisním zázemím a skladem náhradních dílů. Jsou připraveni nabídnout své služby při odstranění závad na strojích z naší nabídky. Opravy jsou prováděny v prostorech autorizovaného servisu, případně přímo u zákazníka ve firmě či domácnosti.
Co servisujeme:
Skartovací stroje, laminovací stroje, řezačky papíru, vazače dokumentů - mechanické i elektrické, lepičky papíru, vrtačky papíru, skládačky papíru, tepelné lisy, rýhovací a perforovací stroje.
Poskytujeme kompletní servisní služby na značky:
ARTA, DSB, Adkins, KW-Trio, AT, Ideal, Eba, Hefter, Roto, HSM, Stago, DSB-Sky, Dumor, Cyklos, Reco, Renz